Borde sova..

grejade o va faktiskt i sängen vid tjugo över tolv men har suttit o grejat med filmer, serier osv onu väntar jag på att bilderna ska dubbelkopieras så inga utesluts. Måste sova egentligen men har sovit på dan o gick upp vid halv 11 så får skylla mig själv. Mådde inte så bra imorses, yr och mådde illa. Mamma har vart här hela dagen o vi har grejat som fan här hemma så nu e de asfint :D

Sju dagar, snart åtta dagar utan socker. Inget godis, ingen glass, inga chips o inga kakor. De e befriande men antaligen därför jag mådde dåligt imorses också. Har haft konstant huvudvärk så de e väl sådär bra men de känns bra. Blir o kanske äta lite godis på lördag, iaf smaka på tårtan som Johanna ska bjuda på :)

Imorgon(eller idag) ska jag greja lite hemma, sen ska jag jobba åt min mamma som ska på Sven-Ingvars o sen ska jag åka in till stan o träffa Johanna o vi ska ut o äta, hon ska bjuda mig, de va min 20årspresent som jag inte fått förrän nu ;) Men de ska bli trevligt.

nej usch nu måste jag sova, bloggar mer i helgen, sen börjar mitt hektiska schema, no rest bara jobb!

// Fia - Thaihouse :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0