Fredag.

Ska ner om 2 o 1/2 timme o jobba lite. Bara till halv sju. Sen kommer "lillasyster" hit och vi ska ha Sawkväll, kika på alla Sawfilmer hade vi tänkt oss, jag har ju sett alla så hon ska börja kolla medans jag jobbar ;)

Igår hade jag mitt första Tupperware party, fast Maria höll i de hela, mkt lättare för mig eftersom jag aldrig vart med på en demostration så hon snackade och jag lyssnade och snappade upp massa bra grejer som jag ska sno av henne ;)

Idag har jag vart i Mariestad hos Malin. Vi va o kikade på en lägenhet på Mariagatan(?) och den va skitmysig. Hade jag inte vart så underbart nöjd med mitt boende så hade jag lätt norpat åt mig den, fast måste ha jobb i Mariestad om man ska bo där kanske ;) Sen va vi hemma hos Kajsa o Daniel och Tyson skulle hälsa på Chappe. Dock är Chappe en stooooor rottweiler så han va mest livrädd men vi får testa mer gånger :)

Nej nu ska jag ta o läsa dagens Aftonblad med bilaga o bara slappa i soffan. Kanske borde läsa klart "om jag kunde drömma", fy på mig, på onsdag får jag den fjärde boken och jag bara slappar o inte läser nåt :P Fy Fia!

// Fia - lässssserrr o Sawkväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa de va mariagatan ^^

Åååångest för hur jag ska göra så in i! :S

Ty tycker Sirius e bättre storlek, tror till och med han vart glad över o se honom igen efter vi va nere hos fam envall/ericsson :P hehe

2009-03-06 @ 13:16:46
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha.. kul vare ju iaf ;)

Speciellt under trean ;) Bättre än så får man ju leta efter ;) :) xD

2009-03-08 @ 00:10:22
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0