JAAAAAAAAAAAAAA!

Jag är nog hur lycklig som helst just idag.



Igår fick jag ett bekräftelsemail från CDON.com. Så idag verkar de som att "SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS" ska landa ner i min brevlåda. Fattar ni hur glad jag är? Den släpps ju inte förrän på torsdag i bokhandlar osv men är man grym så beställer man på nätet. Kommer den inte idag så kommer den imorgon o jag är lika lycklig för de. Dock har jag bara hunnit plöja igenom halva 2an men de blir väl att läsa 4an o sen fortsätta med 2an o sen 3an o så 4an igen.

Igår så städade jag som sagt, va ute med Tyson o busade i trädgården ihop med Maja, sen bakade vi bullar o muffins. Muffinsen gjorde jag i Tupperwares silikonmuffinsformar. Dom va hur grymma som helst. Ska lätt investera i 2 st såna :) Sen kom Emma o Jenny och vi kikade på en film o snackade lite.

Idag blir de jobb i stan. Skönt att jobba lite, är lite tunnt med jobb denna veckan. Bara tisdag och fredag. Dock så slutar Svea kanske redan nästa vecka så då börjar jag på tappen. UNDERBART! Ska börja stämpla så jag får lite extra kosing ;)

Nej nu ska jag duscha, göra mig en smoothie och gå ner till mamma o se va hon gör innan jobbet hägrar :)

// Fia - Så länge vi båda andas.....

Kommentarer
Postat av: Emma

GE MIG BOOOOKEN!

2009-03-10 @ 11:31:20
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0