Klar.

Tog väl i timmar ca 10 timmar totalt att läsa "Så länge vi båda andas" och nu är den klar och jag känner tomhet. Detta är ju sista boken som de verkar ;( om nu inte hon (Stephenie Myers) tänker skriva klart den femte boken "Midnight sun" men de verkar inte hända så :( Fjärde boken va bra, heeeelt underbar. Alla bitar föll på plats och denna underbara kärlekshistoria är nu slut.

Tänkte börja morgondagen(eller dagen, hur man nu ska tolka de) med att helt seriöst gå in för o gå ner i vikt. Nu blir de socker och colaförbud i 1 månad. Dock va de 2 veckor sen jag slutade med colan, Så nu ska allt socker bort. Godis, kakor, ja allt som innehåller socker typ bort. Dock får jag tugga tuggummi, utan de överlever jag inte. Men inga chips, inget. De får bli frukt och smoothies om jag är sugen på nåt,. Tror ni de blir svårt? OJA om de blir. Men jag måste ta tag i vikten nu, skärpning Fia. Blir o börja träna på mamma o pappas crosstrainer igen, den va sjukt jobbig men man fick snabbt upp pulsen och förbränningen. Tyvärr kan man ju inte ta långa raska promenader med Ty än för han e så liten men de kommer väl snart :D

Imorgon inleder jag även en shoppingfri månad. Får inte köpa nåt till mig förutom mat, bensin och hundmatSå de blir att man nu inte kan bjuda andra på mat, köpa snabbmat från typ donken osv, inga kläder eller andra saker som man lätt kan ta o klicka hem på nätet ;) Se hur länge de går, kliar redan i fingrarna men mkt räkningar nästa månad och jag ska ju till Thailand för fan o de lär ju behövas spara en del pengar till ;)

Idag har jag bara läst, samma igår, mamma va förbi en sväng o vi grejade lite här i lägenheten. Va även hos Emma idag. Hon, jag och Jenny va uppe med Ty o Sammie på kinnekulle. I SNÖN, skitmkt snö där uppe o de va ju en trevlig liten utflykt de blev, blöta sockar och en iskall Ty som bara ville hem o in i värmen.

Jo lämnar Tyson lite lätt nu och de går bra faktiskt. Han gnäller såklart men han slutar efter ett tag o såklart e han glad när man kommer tillbaka men de e ju alltid kul med sällskap ;) Nu ligger han tex på min sovkudde 1 dm ifrån mig och väntar på att jag ska lägga datorn på nattduksbordet så vi kan sova. Min lille prins. Fick förresten båda selarna idag, den gula är bra, den är i XS men den känns lite trång, klippa klippa o trixa får de nog bli med den. Den svarta i S är förstor, förhoppningsvis så växer han lite till så han kan ha på sig den om någon månad för den svarta va riktigt fin på min lilla cremefärgade bebis. <3 My life would suck without you - även om du går matte på nerverna ibland ^^

Nej men nu måste jag sova. Näthandlade de sista nu på ett tag, känns bra. Oj vilket lång inlägg de blev, kommer ett imorgon också ;)

// Fia - "alla hotell har ett djur som sprutar" - Skönaste kommentaren ever!!!


Mattes underbaring!

Kommentarer
Postat av: Emma

alla hotell hade ju det! Dessutom är det jag som tagit den underbara bilden på min lilla TY :)

2009-03-12 @ 10:38:48
Postat av: Sara

det är fan ruskigt bra :) hoppas jag klarar det pckså. man tappar ju en hel del i vikt också :) hoppas jag! :) Stolf över dig fia!

2009-03-12 @ 11:05:18
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Sofiya

SV: ja skojar du, mina fingrar exploderar snart ;) haha

ja skulle oxå behöva ge mig själv shoppingförbud, vi får se hur de går...



Ha en bra dag!

2009-03-12 @ 11:07:07
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

SV: haha ja men eller hur! ska försöka!! ;)

Desamma, hoppas du får en bra dag!

2009-03-12 @ 13:05:47
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0