Lediga lördag.

Haha kom på att jag va inte alls ledig helgen den 6-7 december, kom på att jag bytte telefon då så jag hade inte lagt in att jag jobbade då ;) Tror faktiskt jag jobbat minst en dag i helgen sen i slutet av November. Så denna helgen är värsta gooo. Ledig idag och ledig imorgon :D

Sitter just nu och slappar(SKÖNT). Ska strax slänga på "Twilight" och kika på den,ska nog ner o panta först o handla lite för ikväll. Ska grilla ikväll :) Jag, Ica, Polly, Emma, Arvid o kanske Jens. O Jenny hoppas jag också. Kan bli trevligt. Sen blir de film och slappning.

Har grejat lite på förmiddagen. Hållt på med mina Tupperwarepapper och så, ska in med första beställningen imorgon så varorna kommer på onsdag, Trevligt. Har dessutom arbetat mig till 3 bonusgrejer, aldrig fel ;) Inte för jag vet om jag har någon användning av dom själv men de går ju alltid o visa. Har dessutom köpt riskokaren och 2 st muffinsformar till mig själv som kan va bra ha som vis.ex och att ha hemma såklart. Ska investera i Mini Quick Chefen också samt micro plus kannan och den runda silikonformen, riktigt bra och användbara saker. :)

Dag 3 utan socker och cola. Har ätit mina smoothies till frukost. Käkat frukt och ätit lite mat. Huvudvärken är jobbig men de går, bara 27 dagar kvar innan jag får unna mig nåt. Tror inte jag klarar de, har redan sockersug så jag dööööör...

Juste Thailand. Va meningen att vi skulle åka typ oktober/november detta året. Blir dock framflyttat till januari 2010. Pappa har ju däcksäsong i okt/nov så då kan han inte åka. Så igår kikade vi omkring på boende och så, vi ska hyra ett hus privat av någon istället för att bo på hotell. Blir både billigare och är bättre då man har lite mer privat. Så än så länge e vi 5 personer som ska åka men ska se om någon vill åka med mig och hålla mig sällskap med alla gamlingar. Tycker mamma ska tjata med sig sin andra syster och hennes gubbe o så min kusin Julia så kan jag umgås med sötnosen Julia hela tiden :)

Nej nu ska jag nog ta tag i livet lite innan dom andra kommer. Ska ju som sagt panta, de behövs veeeeerkligen! O kanske tom hinner med att städa ur bilen(det är ju nån i verkstaden så jag har ju lite sällskap iaf).

// Fia - LEDIGA LÖRDAG!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej ja har ju inte det.. haha:P

Jaha okej, men då kommer det komma 3 till filmer då eller? Ja det är ju jätte länge dit.. vill se den nu=) Japp det gör jag:p.. haha

2009-03-14 @ 16:15:58
URL: http://dreaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0