Måndag.

Har städat sen 10 imorses, eller halv 11 då ;) Blev klar för en halvtimme sen ungefär. Har dammsugit, dammat, moppat, plocka ur diskmaskinen, vikt underkläder och rensat bland räkningar så nu jääävlar e de fint här inne. Har även vart ute med prinsen, han går så bra i koppel nu, o kissar o grejar när man går med honom. Vann 2 st selar på tradera, Puppiaharness en svart i S och en gul i XS . Är S för stor så är det ingen fara och är XS för liten så blir de att klippa o trixa lite så den passar!

Gjorde mig en smoothie till frukost, det är faktiskt riktigt gott, ska bara ta o köpa naturell youghurt istället för  vanilj youghurt. Tänkte göra mig en till kvällsmat också, med banan och hallon tänkte jag :) Ska börja göra mig smoothies till frukost, jag gillar ju ändåså inte mackor på morgonen.

Städade aldrig igår, plockade snabb bort flaskor o grejer, kikade på "Twilight" istället :D va på skitdåligt humör igår kväll så då blev "Twilight" min räddning. Har fått ner filmen i SUPERBRA kvalle alltså nu tänkte jag kika klart slutet på den, gjorde inte de igår för jag blev så trött ;)

Nej men nu blir de o kika klart på "Twilight" o sen ska jag läsa. Är jag icke kontaktbar de närmaste dagarna så beror de på att jag fått "Så länge vi båda andas" och antagligen sitter o sträckläser den elller någon av de andra böckerna ;)

// Fia - På bättre humör idag men är fortfarande halvgrinig.


(En valpbild på Tyson, här var han bara 9 veckor och sov hela tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0