Måndag.

Min enda lediga dag denna veckan. Jobbar nog 11 dagar i sträck sen. Skönt o vara ledig en måndag, oftast den tråkigaste dagen på jobbet i vanliga fall ;)

I fredags va jag och Malin o åt romantiskmiddag på Thaihouse, asgott som vanligt men slutade med att jag satt o spydde i min ensamhet när jag kom hem, åt för mkt o de pallade inte magen av tydligen :S

I lördags så va jag o jobbade en sväng sen åkte jag hem o hämtade lite saker som skulle med. Hjälpte mamma att få ihop en massa kompostgaller som Tyson kan springa i hemma hos dom, skitstort blev de.

Sen bar de av till Ica O Polly och garpahagen. Där jag och Ica körde 4hjuling, SJUKT KUL. Smutsig blev man men vfan va kul. Tänkte jag skulle dit nåndag nästa vecka o åka igen ;) Sen blev de lite mat och vi bytte om och sminkade oss,

Sen åkte vi taxi resp.Emma bil in till stan. Till Johannas lägenhet. Fyy fan vilken lägenhet, e så sjukt avis, verkligen skitmysig. Men jag trivs väldigt bra på mina 110 kvm ;) Där svepte man några cider o snackade med lite folk, sjöng lite o kvällen va skitlyckad. Åkte taxi hem vid kvart i 3 o sen bums ner i soffan hos Ica o Polly där man sov.

Upp på morgonen med en jävla huvudvärk, men tog 2 panodil sen mådde man kanon. åkte o jobbade o sen hem till mamma o pappa i raketfart för o sen ha min första och egna TW demo. De gick jättebra, sålde så att jag klarade min bonusstege och får en massa extra grejer till mig själv, duktiga mig :D Sen ska jag ha en demo v.16 o så har jag 2 st till som vill ha, men när får vi se. Måste få ihop det med jobbet också.

Nej nu ska jag plocka undan disken, slänga in tvätt i tvättmaskinen, duscha och bara sooooofta hela denna dagen, okej, ska göra mat också då ^^  Bilder från den vilda lördagen finns på min bdb och min fb.

// Fia - när man tro sommardäcksäsongen börjat, då kommer snön... (En vecka till med sovmorgon, underbart)

Kommentarer
Postat av: Emma

gumman jag trodde du bara va mästerkocken. Men du är fan mäster-tupperware-försäljarn också :) sjukt jävla duktig är du"

2009-03-23 @ 11:44:42
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha japp de gjorde jag, sen läste jag på ving o då stod de där med fast lite annorluna men 8 sista veckorna va de bannat där från o flyga så e låångt kvar ändå :P

2009-03-25 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0