Söndag.

Va ett tag sen man uppdaterade. Men denna veckan har bara inneburit en himla massa jobb. 47 timmar för o vara exakt :P

Står just nu i köket o kika ut över Timmersdala o steker mig couscous med kyckling o grönsaker, MUMMA! Ikväll kommer mamma,pappa och brorsan hit o vi ska ha "våffelkväll" idag istället. Våffeldagen va ju i onsdags egentligen.

Tisdagen jobbade jag heldag på tappen, ons och tors 13-19,30 på Albrekts o fredag heldag på tappen och igår jobbade jag 8,30-11,30 på Tappen och sen 12-16 i stan. Idag har de vart hela dagen på tappen fast Hanna ville att jag skulle jobba åt henne i stan men man kan ju inte dela på sig :(

Igår kväll fick jag ett samtal från Malins mamma Inger som berättade att Malin låg på KSS för gallan och jag blev orolig så jag åkte in vid halv nio igår o kollade hur de var med henne. Hon mådde sådär, ringde henne för en stund sen o då hade hon jätteont igen. Blir nog o åka in en sväng ikväll också e tanken men hon hade folk nu så får se. Barnet mådde bra iaf och de va himla skönt o höra! KRYA PÅ DIG HONEY <3

Veckan som kommer består av jobb : mån,tis,ons,fred,lör och sön. E ledig på torsdag iaf, de e ju en början :D

Ne de blev en kort uppdatering, uppdaterar imorgon, jobbar kort dag i stan, SKÖNT. De behövs efter denna veckan. Nu ska jag och Tyson sätta oss o mysa i soffan och äta lite mat och kika om de e nåt bra på tv :)

// Fia - Mitt blivande gudbarn mår bra iaf , men Fia vill att Malin ska komma hem och må bra också!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag gör så gott jag kan =) <3

2009-04-03 @ 22:30:19
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0