Söndag.

Sitter nere hos mamma och pappa o kikar på Beck, har precis duschat Tyson med schampoo för första gången, han gillade de väl sådär mkt men de gick ;)

Idag har jag jobbat sen åkte jag direkt hit till mina föräldrar, drar mig för att gå hem, ser ut som FAAAAAAN hemma och det är så jävla tråkigt o städa :(  Sov till halv 12 idag, la mig sent så de va bara upp o käka o sen åka till jobbet.

I fredags så kikade jag och Sara på Sawfilmerna, när jag slutade så kikade vi på 2an men hann inte se klart på den förrän Julia messade så de va bara o åka in till Skövde o hämta henne o hennes kompisar o så till Mstad först o sen Tboda o sen hem igen. Kikade klart på Saw 2 och sen började vi kika på Saw 3 o jag somnade efter en stund o sen vid halv 4 så vaknar jag på soffan o vi låg o sov allihopa så de blev in o lägga sig o upp o jobba på lördagen..

Jobbade på lördagen i stan o sen hem o Sara hade fixat mat o vi kollade på Saw 4 och Saw 5 och samtidigt så tvättade jag och småstädade för de skulle komma lite folk på kvällen. Emma kom med en full bil och jag började slinga hennes hår o sen började de droppa in folk. Till slut va vi: 15 personer o de blev lite grupperingar :P sen blev alla trötta o jag åkte o hämtade min faster o körde henne till stan. Kom hem vid halv 3 kanske och messade lite o fick ett grovt mms ;)

Nej nu ska jag kika på Beck, sen ska jag och Tyson hem till kaoset. Ska aldrig mer ha fest, de e ju bara jag som får städa efteråt och de e fan inte kul o städa efter 15 personer som svinat i min lägenhet. :( De får räcka med folk på ett tag, så kul tycker jag inte de e o städa :P

// Fia - Vill åka Thailand nu!



( På torsdag kommer den :D Spendera hela dagen i soffan o läsa? JA! )

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men det är skönt att dom är morgontrötta, så man inte behöver rusa ut på morgonen. Då hinner man vakna till innan! :)



aa, okey. Fin är han iaf :) Hur gammal är han?

2009-03-09 @ 07:31:05
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0