Tisdag.

Sitter på jobbet,stänger om ca 1 timme. SKÖNT. Mina fötter har ont efter 8 timmars jobb. Började 11 idag. Va hos Anna Karin och klippte och färgade håret på morgonen, dock blev inte färgen som jag ville ha de men :S

I söndags fick jag lite kvällsbesök o vi spelade GH, o jag förlorade :(

Igår så soooov jag till 11, sen jobbade jag några timmar i stan o sen hem och började städa hemma. Dammsög och moppade golvet och kände mig allmänt duktig. Dock tyckte Tyson att han skulle jävlas lite med mig så han pissade i sängen, 2 gånger, en gång på ena täcket och en gång på de andra så nu tvättar jag täcken för fullt och fick sova med de gigantiska dubbeltäcket inatt :P

Ikväll ska jag in o hämta Johanna i stan. Vi ska ha GHkväll och äta lite god mat :) de får bli kyckling i cremefraiche med basilika, pommes och lite grönsaker, MUMMA!

Ne nu ska jag göra sista rycket o äta klart min korv..

// Fia - GHnight!

Kommentarer
Postat av: Emma

och vilken korv va det du åt? eller VEMS? :D

2009-04-01 @ 10:02:24
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0