Tisdag.

Sitter här, har kikat på "Samantha who" nu de senaste dagarna men fan va bra de e :) Dock har de inte kommit mer än 9 avsnitt på säsong 2 och de såg jag precis. Den serien rekommenderas verkligen :)

Har jobbat några timmar idag och fått mitt schema tom 18 Maj. Sen är det några veckors "semester" innan de blir dubbeljobb igen. Vet dock inte hur jag ska göra. Vill inte lämna Tyson på olika ställen hela tiden. Dock har Maggan lovat att ta hand om honom när jag jobbar i stan och mamma på tappen. Meningen är att Ty ska klara att vara själv när jag bara jobbar 3 timmar i stan snart så underlättar de för alla. Och de går faktiskt bra för honom o va själv. Idag va han det en timme och han hade inte gjort nåt utan lekte med sin flodhäst. Duktig han e va?

Åå e så kluven med allt som heter jobb. Vet inte hur jag vill göra. De närmaste består av jobb nästan 7 dagar i veckan. (Minst 5 dagar i veckan) o de känns sådär. Jag vet inte ens om jag vill jobba kvar i stan. Visst det är väl kul ibland men jag älskar o jobba på tappen där jag får ansvara för saker och så. Har mkt mer frihet där och jag får bestämma o ha mig och det är något jag tycker e roligt. Dessutom är inte att sälja o pracka på folk saker min grej liksom. Men jag får väl stå ut för de blir jobb i stan från v30 o framåt. Är ledig från stan from v.21-29 alltså, Så mina föräldrar kan ta sig långsemester och jag kan jobba 7 dagar i veckan på tappen så kan dom ha med sig Tyson till husvagnen.

Ne jag vet inte, jag e lite depp med detta om jobbet osv. Vet inte om jag trivs eller nåt i stan längre, eller så jämnför jag bara med tappen där jag verkligen vill jobba. Vet inte. Kluven och förvirrad e jag iaf. Suck. Nu när de äntligen finns jobb att jobba på så vill jag inte, vill inte lämna min Ty.

Idag är de även ETT år sedan Marcus dog. Det hela känns så overkligt. Kommer ihåg de som det var igår och det är jobbigt att tänka på de. En sån ung kille som aldrig fick leva sitt liv utan var tvungen o lämna denna jord. Livet är orättvist. R.I.P Marcus 1989-2007 (F)

Nee nu ska jag nog ta och sova eller nåt, Suttit o glott för länge på datorn idag. Imorgon blir de storstädning, tupperwareleverans och stan för o köpa inflyttningspresent till Johanna. Vad vill du ha?? ;) Sen blir de GHkväll med lite folk, trevligt!

// Fia - Ohh I've been travelin on this road too long. Just trying to find my way back home. The old me is dead and gone, dead and gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0