Torsdag.

Sitter här o dricker en smoothie. Minskar matsäcken så de blir inte så mkt med mat nu de närmaste. Har blivit en bit vattenmelon till frukost, korvstroganoff och makaroner till middag och ett glas smoothie med jordgubb och banan till kvällsmat. Vet att det inte är bra att försöka svälta sig men smoothiesen är verkligen näringsrika och förbannat goda och detta ska jag bara göra i någon månad innan min magsäck inte orkar så mkt. Visst har jag ont i huvudet idag eftersom kroppen skriker efter socker och den får inget. Så de blir en jävla massa tuggummi istället, sugarfree såklart :P

Har kikat på NCIS på fm och vart ute med Plutten på en långpromenad (för honom iaf) och sen så har jag faktiskt hälsat på min brors lägenhet ;) De tog bara 1 1/2 månad. Fin? Oja, men i mina ögon absolut inte värd dom pengarna. Jag bor mkt mkt bättre här för halva hans hyra och dessutom har jag de dubbla. Men visst, läget är heeeeelt kanon. Sen har jag vart med Maria på en demo i Ulverket. Handlade gjorde dom och jag norpade åt mig en massa knep som jag ska ha på min visning nästa söndag :)

Kom hem för en stund sen, har hängt upp lite tvätt och grejer. Nu ska jag kopppla in datorn till projjen och kika på "NCIS", underbara serie. Ska se om de har kommit några nya GG, OTH och 90210 avsnitt också. Blir dock sängen tidigt idag, börjar kl 10 imorgon. Blir tuff dag, 10-19,30 o så är regionchefen på besök. Allt ska vara perfekt, orka? Neee men man måste ju ;)

Ovanligt med långa inlägg då. Är leeeedig HELA HELGEN. Va faktiskt första helgen i December jag va ledig en hel helg sist, grattis till mig ;) Ska skriva om en massa bra låtar på lördag tänkte jag, finns en massa bra som jag lyssnar på nu :)


// Fia - I dreamed I was missing  . You were so scared  . But no one would listen . Cause no one else cared


(De sista jag handlade igår var en 18månaders kalender från Twilight såklart ;) )

Kommentarer
Postat av: Malin

Cambridge förminska magsäcken (matsäck har du i väskan lr dylikt ;P) me, jag orkar inte äta så mkt än o tycker de e nice.

Iofs har jag Liten o tänka på nu ist så nu äter jag oftare för jag blir hungrig mer men äter lite lr hur man ska säga :p

Damn att man skulle gå ner 20 kilo för o gå upp dom igen nu :P

Bara o hoppas de håller sig på den viktuppgångs nivån som de vart hittils och inte blir mer allt för fort för då blir jag lessen!

Go girl!

2009-03-13 @ 14:10:36
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Emma

After my dreaming

I woke with this fear

What am I leavin

when I´m done here?

2009-03-13 @ 14:31:29
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Såg Twilight för första gången nu ikväll och jag blev förälskad i den filmen.. Åhh så underbar.. Kommer det någon uppfäljare? hoppas=) När i så fall. haha

2009-03-13 @ 22:17:36
URL: http://dreaams.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack=)

2009-03-14 @ 13:41:12
URL: http://dreaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0