Torsdag.

Uppdaterade igår med de hängde sig o ingenting sparades så då hade jag inte motivationen o börja om från början :P

I måndags va Ewe och Kitty här en sväng på förmiddagen, fy fan va dom busade dom små liven. Sen kom Emma, Arvid o Marcus o vi hade filmkväll, vi spelade GH också såklart. Klarade 99%på expert, de e fan inte illa pinkat! Tyvärr blev Emma magsjuk så de va väl ingen som fick så mkt sömn den natten, stackars gumman.

I tisdags jobbade jag några timmar, sen hem o städa lite. Va meningen att man skulle få besök men ingen kom o lika skönt va de för jag va trött och sliten. Så jag läste, kollade bloggar o kolla på tv hela kvällen istället :) Skön kväll.

Igår så blev de jobb på tappen mellan 9-16 då Svea inte kunde jobba för hon hade en arbetsinterjuv o grejer. Sen så va jag, mamma o Tyson på en långpromenad, ner till affärn o tillbaka. De e väl inte så långt men för min lille prins e de långt som inte e van vid kylan o att gå så långa sträckor men de gick jättebra :) Sen va jag o Tyson hemma o myste lite, kollade på tv och läste :)

Just nu sitter jag här, ska börja städa lite, har precis torkat ur ugnen o nu blir de att dammsuga och moppa golvet för ikväll blir det den första Tupperwaredemostrationen. De ska bli kul o få lite extra pengar dessutom så får jag åka omkring lite också :)

Imorgon blir de SAWkväll här hemma. Jobbar mellan 15-18,30 nere på tappen o sen kommer Sara hit så ska vi kika på  SAW, Någon som vill joina oss?? :)

Jo Svea har ev fått nytt jobb så de innebär att jag får ta hennes 2 heldagar i veckan. Fy fan va skönt. Inte för jag vill att Svea ska sluta, hon e som min extramamma o de kommer bli extremt tomt utan henne på tappen, hon e liksom så himla underbar den människan. Men då blir det både jobb i stan och på tappen. Hur detta ska lösas med hundvakt osv återstår väl och ser, ska se om Maggan kan ta honom om de verkligen kniper, annars löser jag och mamma de ganska bra själva förhoppningsvis! Får kanske blinka med ögonen åt Malin, Ica, Emma och Johanna nångång om de verkligen skiter sig totalt ;)

Kollade på semestersvenskar igår o fan jag ska med mina föräldrar till Thailand i höst. De finns inget annat alternativ. Jag ska spara som fan nu, har ju ändåså ingen semester i sommar då de blir o kombinera både tappen och Albrekts under hela sommaren så då jäävlar kommer jag tjäna pengar så jag kan åka. Den som kan vara hundvakt i 2 veckor åt Tyson lär få en bra peng de lovar jag ;) Någon frivillig??

Nej men nu måste jag verkligen sätta igång med städandet. Tyson står o slickar på tapeten nu så jag får väl slita honom därifrån, han e lite speciell min lilla underbaring!

// Fia - 2 jobb + 1 extra jobb snart då. Pengar? Oja. Thailand i höst? Oja!

(En bild från när mina päron va i Thailand förra året)

Kommentarer
Postat av: Evelina

hej!

ja de hade verkligen kul vovvsarna! det blir fler ggr får vi se till! ååh thailand vore nåt du :-)

2009-03-05 @ 13:59:17
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Emma

jag vill ha Ty :D Ser fram emot ikväll gumman!

2009-03-05 @ 17:24:29
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack för pratstunden förut =) Ska bli jätte roligt att du ska komma ner till oss=)

Kram

2009-03-05 @ 17:57:22
URL: http://dreaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0