Utmanad!


Vad heter din hund?

Tyson (Kennelnamn - Baby Boo)

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?
Vet inte. Va i valet mellan Tyson, Elvis eller Diesel men när jag såg honom så blev han en Tyson, de föll så naturligt.

När är din hund född?
19 November 2008.

Vilken ras är den och vilken färg har den?
Korthårig chihuahua och han är vit/cremé färgad.

Vad väger din hund?
Drygt 1,4 kg.

Vart köpte du hunden och vad kostade den?
I Emmaboda och han kostade pengar :P

Varför valde du just den rasen?
Jag har alltid gillat små hundar då jag tycker att dom är mer sällskapliga och lättare att ha med sig, dessutom är dom supercharmiga. O när jag såg bilden på Tyson va jag helt såld!

Har du deltagit i några tävlingar med hunden?
Nej han är ju valp än.

Är hunden rädd för något?
Nja, han tycker inte om cyklar eller barnvagnar(är nog hjulen) och han är lite rädd för barn.

Vill du ha fler hundar av samma ras?
Ja de vore jättekul. De får bli en till när jag har tid :) Skulle gärna vilja ha en mops också.
Kan hunden några konster och lydnad?
Han kan inte så mkt än men: sitt, puss, nej(som han alltid trotsar), dansa(ibland), stanna. Mer kommer ;)

Jag utmanar följande:

Alla med en hund :)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår grillade vi vid bordet, orkade inte grilla ute. De va nice. Sen såg jag, Ica o Polly på "Australia". Den filmen va bra, kändes inte som 2 1/2 timme, riktigt bra :) Sen kikade jag på "The cutting edge 2".

Sov till elva imorses, kommer inte ihåg när jag sov så länge sist. Okej, de blev halv 12 förra helgen men innan dess har jag inte sovit så länge på huuuuur länge som helst. Men sjukt skönt o va ledig hela helgen. Va ute på en lång promenad med Tyson o sen kikade jag på "Samantha who" o sen åkte jag och mamma till Töreboda. Så städade vi o så åkte vi hem, så hann bara göra lite mannagrynsgröts o sen började Beck.

La min första order på Tupperware idag, de gick bra. Blir lite kul saker som kommer hem till mig på onsdag :D Ska ha en demo nästa söndag och sen 2 veckor efter de :D Hoppas också jag får ultra plusen, de vore nice, riktigt nice. Den är scweindyr :P

Dag 4 utan socker och de går an faktiskt. Sjukt sugen på päron/hallon sköldar o sura röda/gula döskallar men de går faktiskt. Ville egentligen fika hos mormor o morfar förut men jag tog ett äpple. Stolt över mig själv ;)

Nej nu ska jag nog kanske ta och sova. Ledig imorgon dock :D sköööönt. Ska dock greja o ha mig här hemma. Kanske baka lite så jag har nåt o göra, Ska även lämna Tyson ensam en stund så jag hinner ut o gå en stund :)

// Fia - I Hate This Part Right Here


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan va duktig du :D

2009-03-16 @ 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0