1 Maj

Jobbar just nu. Segt, vill va ute i solen, Verkligen kanonväder. Så typiskt, jag jobbar fan jämt när solen e framme :O

Gårddagen bjöd på ett himla skönt och lättande besked. VI KLARADE DE. Vi fick godkänt från Miljöinspektionen fö våra bensintankar så nu ska vi börja förhandla med andra bensinbolag så jag vet att jag har garanterat jobb nu iaf. 70%, bättre än inget. Blir säkert mer timmar sen i sommar, dessutom har jag ju Albrekts i sommar så blir väl heltid :P Så nu läggs de inte ner, de har vart en klump i magen ett bra tag men igår kom de underbara beskedet :D

Igår fick jag även reda på en annan grej som gjorde mig arg, ledsen o sårad. Men inget mer om de, bara att gå vidare o inse att killar faktiskt e svin. De e såååå bevisat!

Igår så jobbade jag 10-19 sen så åkte jag och Tyson till Svartvik där Ica, Polly, Bitta och Robban väntade. De blev grillning och Bitta o Polly badade. Sen åkte jag hem och va nere hos mamma och pappa och softade, va löjligt trött efter jobbet :)

Ååå Malin kom med ett kanonerbjudande förut. 1 vecka i Egypten i början av Juni. Hade lätt kunnat fixa de med hundvakt o ledighet men hon får ju inte flyga efter v.32 o hon går in i v. 32 den veckan vi skulle åkt. Så vi får ta en liten husvagnssemester ner till Varberg och kolla in Ullared och Ikea för o handla massa bebisprylar istället. Gudmor väntar på dig hjärtat <3 95 lååånga dagar kvar innan du ska komma..

Nej nu kanske man borde jobba ;) Haft sjukt mkt folk. Började skriva detta inlägget vid 11 imorses ;)

Just de, imorgon blir de jobb i stan sen blir de Mariestad och Ekudden. Husvagnslivet börjar imorgon, fast jag sover nog hemma, tror jag ;) Ica o Polly samt Bitta o Robban ska ev komma ut o vi ska spela mini golf, trevligt trevligt. Längtar tills imorgon !

// Fia - du kan glömma mig för jag har redan glömt dig...

( En sån husvagn har vi ute på Ekudden. Skitfin inuti. Sök på adria avida om ni vill se bilder på inredningen )

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh va jag vill till Egypten!!



Meeh Ekudden, detta är jag inte informerad om :P

2009-05-02 @ 09:54:28
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0