Fredag.

Sitter i förtältet i husvagnen o softar. Börjar kl 8.30 imorgon på tappen - min helg denna helgen! Jobbar 12 dagar, är ledig 2, så de blir en hel del jobb ^^

Igår så jobbade jag mellan 8,30-16,15 o sen va Annica o sötis Saga på besök en sväng, snackade lite om planerna på midsommar :)

Sen så kom Ica o Polly o vi kikade på "The grudge 3", riktigt otäck o jag såg inte ens hälften ^^

Sen fick jag för mig att vi skulle ta o checka in crouisingen i Tibro. Polly åkte hem och jag lämnade Tyson hos mamma o pappa o sen åkte vi o hämtade Malin i Mstad. en jävla omväg blev de, va ju 5 mil mellan Tibro o Mstad :O

Väl framme i Tibro så letade vi efter min bror som hade pappas "rääägggeerrr". Så hoppade i pappas bil o åkte några varv o sen skulle dom hem så åkte med Kalle. Så va inte hemma förrän 2 tiden inatt så man va lite seg när pappa kom med Tyson 7 imorses ;)

En rolig liten pratstund blev de igår också:
A: Men kom igen då, in o ut en gång sen är det klar.
F: Hahahahahaha tack men nej tack, går de så fort är det inge roligt.
A: Men men men... Jag kan hålla på i timmar alltså...
J: Haha, fetdissen där du!

Hahaha va en jävla massa tjat på mig när jag åkte med brorsan o dom. Hahahahahahaha roligt va de iaf :D

Nästa helg blir de crousingen i Mstad, tyvärr e de en öppen crousing så alla volvoraggar kan komma in o tro att dom e tuffa också. Man vill ju se dom gamla fina bilarna! :)

Ne nu ska jag nana, jobb imorgon o helgen! O Tyson e dessutom trött ;)

// Fia - crousing


( Pappa o Kalles fina bilar :) )

Kommentarer
Postat av: Robban

"Nästa helg blir de crousingen i Mstad, tyvärr e de en öppen crousing så alla volvoraggar kan komma in o tro att dom e tuffa också. Man vill ju se dom gamla fina bilarna! :)"



?



åk te tidaholm eller Falköping.

ingen som har tvingat dej :)

2009-05-22 @ 23:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0