Hemma.

Har vart de i några timmar nu. Skönt. Man e faktiskt helt slut efter en helhelg i husvagnen.

Igår så va vi nere i Mariestad och kollade läget. Maaaasssooor med folk. Köpte också den första grejen till mitt gudbarn <3 Sen så halvslöade jag resten av dagen. Plockade upp Malin o vi va ute hos Svea på hennes nya jobb o köpte massagodis o åt glass. Träffade även min kusin, mina 2 kusinbarn o deras pappa :) På kvällen grillade vi, gick en promenad hos kossorna och kollade på Thailandresor.

Idag har jag inte gjort ett skit. Va i husvagnen o slöade. Va på Karlssons o hittade faktiskt en bikini(!). Sen ringde pappa när jag va inne på Coop. Vi hade fått 7 rätt på travet igår med vårt andelsspel. 18 000 blev utdelningen så dela de på 10 andelar så jag vann 1800 igår, bättre än inget ;) Duktiga pappa!

Sen jag kom hem så har jag bara läääst. De e så mysigt. O nu håller jag på o ladda ner Sims 2 för jag blev så fruktansvärt spelsugen bara sådär. Har på bronsmatchen mellan Sverige-USA på också, 0-0 står de o nu är de paus. Fast nu precis såg jag att Sverige faktiskt vann o jag kollar på reprisen. HAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

Vi va förresten inne på att åka till Malaysia igår men så kom vi fram till att vi vill nog åka till Thailand iaf eftersom resorna till Malaysia för de första e mkt dyrare samt att man kan bara bo 1 vecka på varje hotell :S Men som de ser ut nu så är vi ett gäng på 9 personer som ska åka till Surin Beach Phuket Thailand.
O dessa två hotell är just nu mest intressanta:
http://www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1&regionid=-1&countryid=-1&areaid=-1&resortid=-1&hotelid=88156&itemId=88156&filterOnCategoryId=2
och
http://www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1&regionid=-1&countryid=-1&areaid=-1&resortid=-1&hotelid=97165&itemId=97165&filterOnCategoryId=2

Ser fina ut va? :) Lääääängtar!

Ne nu ska jag läsa o vänta på att Sims ska komma ner sen ska jag spela hela natten lång. Gör förresten min sista vecka på Albrekts denna veckan som kommer. Känns faktiskt bra. 1 år har jag vart där nu och nu har jag all tid o fokusera på Tappen :)

// Fia - SIMS och Thailand :D
(Hade sällskap förut när jag läste. Maja låg och sov mot Tysons mage, dom är så underbart söta mina små godingar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0