Lördag.

Har vart vaken sen halv sju då Tyson vaknade o behövde ut o rastas. Sen va de ingen idé o somna om eftersom jag skulle upp vid halv 8. Så läste lite o bara halvslappade en stund. Sen iväg till jobbet o här e jag nu. Jocke kommer alldeles strax så slipper man inte va själv hela dagen, då går allt lite fortare.

Ååå har ögonhandlat lite på morgonen, fy fan va sugen man blir. Detta skulle jag vilja ha;

Alla kläder samt bilder är från www.forever21.com



Ne nu kom Jocke så får man väl jobba o va social ^^

// Fia - ge mig kläder!

Kommentarer
Postat av: Emma

kläderna är heelt underbara. Jag vill också ha dom :D

2009-05-24 @ 22:19:45
Postat av: Z

Skönt att slippa de.. i Johans lägenhet i Skövde hade vi det så.. det hördes inget ut från lägenheten och vi hörde inget från de andra. De va bara i trappuppgången det hördes o där tillbringar man ju inte mycket tid.



Men förhoppningsvis får vi väl fasta jobb inom nåra år och då e de hus som gäller :)

2009-05-25 @ 10:12:57
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh, vill me ha såna linnen, ffs =O

2009-05-29 @ 17:08:30
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0