Måndag och regn..

Usch vilket tråkigt väder det är :( så typiskt när man slutar halv ett idag! Men då får man helt enkelt städa, baka o göra något annat under tiden. Tycker de e svinmysigt o kolla på gamla serier och filmer när de regnar :)

Helgen har bara rusat förbi. Kanske för jag är glad för jag slipper dela på mig. Kollade på ESC i lördags o igår så läste jag och kikade på tv :)

Igår gjorde jag min sista dag på Albrekts på ett tag. Tanken e väl att jag ska jobba ikväll ett par timmar men ingen som hört av sig än så jag antar att jag e ledig, GÖTT! :P Slipper jag skaffa hundvakt ;)

Nej usch va trött jag e. Sov mellan 1-11 igår men när jag va vaknade va jag skittrött iaf som om jag inte sovit en enda timme. Sjukt. Konstant trött e jag. Börjar bli jobbigt. :(

Ååå de ser ut som man ska till Ullared om 2 veckor. Vi ska åka ner o dessutom sova över i en liten stuga där, de kommer bli den enda semestern denna sommarn som jag kan unna mig ^^

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Va 2 timmar sen jag började skriva detta inlägget o nu har min chef från Albrekts hört av sig. Hon lovade att hon skulle höra av sig igår så jag kunde fixa hundvakt men istället messade hon för en stund sen. Blir så sur, hon vet att jag måste veta en dag innan men som vanligt så skiter hon i de. Har sån jävla lust o be dom dra åt helvete så kan dom fixa en ny till i sommar men de e ju alltid bra med extra pengar :/
Ne mn de känns så meningslöst o jobba 3 timmar medans alla andra ska ha utbildning o sen så ska jag få ha utbildning själv någon dag, schysst? Inte sååå! Kul o sitta själv o ha utbildning medans dom e 6 stycken idag. Skulle ev. ha med Guldfynd men de vill jag inte. Suck! Säger bara, tummen ner för Albrekts! Tummen upp för tappen dock, har fått massa ansvar och jag står för all beställning av varor o tidningar osv. Min mamma behöver bara fixa med fakturor och kundräkningar!

Ne nu ska jag greja lite innan jag slutar om 1 timme. Sen så ska jag sova o äta innan jag måste in till stan, suck. Jag som tänkte städa, baka o så. Men neeedå. Imorgon blir de Jönköping med pappa, vi ska på Svenska spelutbildning mellan 9-12 o sen börjar jag jobbet så får vi kommer tillbaka till kl 19.15 :(

// Fia - sur!

Kommentarer
Postat av: Z

Ne vi ska ut till Stugan bara.. ta de lugnt..

jag ska tvätta alla glasen på växthuset o plantera lite där inne.. annars e de inget bestämt..

2009-05-18 @ 20:09:36
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Z

Har precis sett OTH nu.. lika bra som alltid :)

2009-05-19 @ 20:41:19
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Z

Samma här.. lipar alltid till OTH..fattar inte varför.. spelar ingen roll om de e sorgligt, glatt eller vad det nu är.. det har blivit en tradition typ :p



Ja, de ska bli skönt att åka bort från stan. Kunna vara ute utan att ha massa grannar som stirrar :)



Jag förstår inte hur du orkar jobba så mkt som du gör.. lugna ner dig människa =D

2009-05-19 @ 21:54:02
URL: http://znutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0