Måndag.

En underbar dag idag. Jobbade 7-13 o sen så åkte jag o Tyson o hälsade på Ica, Trixie och Vilma en sväng o vi låg o stekte i den underbart sköna solen :D
Sen åkte vi hem för Ica behöve plugga sen låg jag ett par timmar på gräsmattan hemma i trädgården medans Ty låg i skuggan. Sen har jag kikat på "Brothers and sisters" o så har jag städat ur min bil, så nu e den jääätttefin :D O nu sitter jag här o väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan nana :)

Helgen va bra. Lite trött i söndags eftersom jag sov asdåligt men dagen gick fort o sen så städade jag här hemma medans jag väntade på att mamma o pappa skulle lämna Ty. Sen kikade jag o Ty på tv o bara slappade. Vi e riktiga gottegrisar vi !

Nej nu ska jag inte skriva så mkt mer. Ska pysa ner till tvätten o sen om den e klar sen blir de sängen, börjar iofs inte förra 13 imorgon ;D sen kanske jag ska läsa lite också, somnade i solen så jag e inte så supertrött än ^^

// Fia - Sol, ren bil, jobb och Ica = Underbar dag :D


( Min Ica och jag, på onsdag ska vi göra Ullared osäkert ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0