Regn????

VARFÖR SKA DE VARA REGN JUST DENNA HELGEN?? WHYYYYY???? Jag blir så jävla sur. Jag är ledig o då fan ska de regna. Blir så jävla pissed :O De ska bli 10mm med regn idag, bara idag! Hur fan ska man kunna njuta av vädret när de regnar??

I helgen blir de iaf husvagnen. Jobbar dock 12-18.45 idag så de blir o åka efter jobbet. Släpar med mig pappa också, mamma åker tidigare med Tysonen ;) Men man får hoppas att de spricker upp vädret så de blir lite sol imorgon.

Malin, känn dig träffad. Komma ut till mig imorgon på dagen och bara slappa? BLINK BLINK ;););)

Ne de va en liten kortis. Ska pysa o ta på mig en jobbtröja och sminka mig, börjar ju typ nu! HAHA! Ska läääsa hela helgen i "Om jag kunde drömma". SKa börja om med böckerna, IGEN! Haha!

// Fia - om jag kunde drömma


Kommentarer
Postat av: Malin

Då får du fan komma o hämta mig vid bommen :P

2009-05-08 @ 12:08:01
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Sara

Blire o umgås nån kväll / helg??

2009-05-10 @ 01:15:40
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0