Torsdag.

Kom hem för en stund sen. Jobbade 10-19 o sen så va jag,mamma,pappa o Tyson ute o gick en sv'ng i skogen sen kom min söta kusin förbi o sa hej nu när hon skaffat sig körkort! Grattis :)

Igår hade jag besök av Johanna o Malin. Trevligt. Spelade GH i massor, jag fick dock spela trummor när vi spelade 3, de e sådär kul :P Sen kikade vi på Grey´s, Fråga Olle och Playboy mansion. När Malin åkte hem så spelade jag o Johanna vidare så hon åkte runt 1 tiden i natt :P Fan hon börjar bli bättre, emn jag e stolt att jag spelar riktigt bra på hard ;)

Imorgon o i helgen blir de jobb på albrekts. Mina sista dagar innan de blir uppehåll några veckor, ska bli sköööönt :P Sen börjar jag lite lätt v. 26 med 2 dagar o sen drar de igång v30-36. De går helt enkelt gå o kombinera två jobb, IGEN :S

Som de ser ut nu så ska vi ändra passen på tappen. För de första e de jobbigt med 9 timmarspass o man inte ens kan gå på toan liksom. Så tanken e nu att varannan vecka ska jag gå mån,ons,fre morgon o tis,tors kväll o så tvärtom veckan efter o så varannan helg som innan. Om de funkar vet vi dock inte men. Vi får se men de skulle bli skönt att även om de blir jobb varje dag så blir de mer utspritt.

Nej nu ska jag fan inte blogga mer. jag ska äta gifflar o cheeseballz o kolla på OTH(SÄSONGSFINALEN), GG och 90210. Underbar kväll helt enkelt ;)

// Fia - You spin my head right round, right round . When you go down, when you go down down

Kommentarer
Postat av: Z

Det är väl ett avsnitt till innan OTH säsongsfinalen?

2009-05-15 @ 08:07:14
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Z

Skönt att jag är inte e själv som gråter ^^

Spännande o se hur säsongsfinalen blir.. brukar ju alltid vara så spännande..

2009-05-15 @ 10:43:20
URL: http://znutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0