Trött

Onsdag. Sitter nere hos mamma och pappa, skulle hämta Ty här efter att jag slutat men av någon konstig anledning så blir de alltid att man stanna. O strax börjar Grey´s o eftersom min dreambox har gett upp så får jag kika på de hemma hos dom.

I måndags efter jobbet fick jag ett enormt sug på Ekudden o husvagnen så jag och Malin spenderade natten där. Dock regnade de , blåste som fan och vi hade fåglar som gick på taket så man sov sådär gott :P

Jobbade hela dagen igår o sen så va jag nere hos mamma o pappa. De e mysigt o va hemma hos dom nu när man inte bor här ;)

Imorgon ska jag och Tyson ut på äventyr med min kusin Julia. Hon ska skriva upp i Jönköping så vi ska skjutsa ner henne o vänta på henne medans hon skriver upp o sen hoppas jag på att hon kan köra hem på vägen tillbaka ;)  Blir nog en sväng förbi Landhs också o köpa lite vaniljhjärtan(såå sjuuuukt goda).

Ååå handlade lite kul åt Ty igår ;)

Bilderna är lånade från www.pupstore.se

En ny sele och ett flexikoppel i Rock star serien ;) Sen blev de en sele o ha i bilen så man kan spänna fast honom, lit godis samt ett schampoo som luktar lavendel! De e han värd min lilla prins som faktiskt klarade att vara själv 4 timmar i sträck i måndags, STOLT MATTE är jag till min lille gris :D

Nej nu börjar Greys snart, de e ren tvlycka o kika på de. Ska nog hyra hela säsong ett i helgen på Åkes o kika på den ;)

// Fia - Vill ha HELG nu!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Annars kan du bara låna säsong 1 av mig=)

2009-05-07 @ 12:57:55
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vad mysigt =)

2009-05-07 @ 20:55:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0