Tyson 6 månader och New Moon poster släppt!

Idag va de en såndär halvbra dag för jag va trött imorses när jag gick upp o fick åka heeela vägen till Jönköping för en liten utbildning på 3 timmar, som tur va killen som pratade riktigt snygg så de gick ju an o lyssna på honom då ;)

Va hemma vid 5 i 2 o började jobba 14-19.15, segt men de går ganska bra, men va trött från allt sittande och körande idag så man va sådär mindre motiverad.

Men sen när jag kom hem väntade de sista avsnittet av OTH och GG på mig och jag såg på de tills nyss typ. Fy fan jag bara gråter när jag ser på OTH, VARENDA jävla gång så lipar jag. Dock kändes detta verkligen som de allra sista avsnittet någonsin men jag hoppas verkligen på att de kommer en säsong 7, hur ska jag annars överleva utan mitt OTH? :S </3

GG va också skitbra o jag grät i slutet då de som jag väntat(precis som alla andra) på huuur längesomhelst ska se, de e fan ren lycka o se på serier fast man aldrig själv kommer utleva de men!

Ne men sen kom jag på att min lilla bebis faktiskt blir 6 månader idag, han är född den 19 November och idag är de den 19 Maj, Grattis hjärtat, du e verkligen mattes allt <3 Du är min lycka i livet!

O Sen så såg jag att New Moon postern har släppts, ÄNTLIGEN. När kommer teasertrailern då? Väntar ivirigt. Rykten säger att den ska visas på MTV movie awards den 31 Maj, hoppashoppashoppas! Tycker postern e helt kanon då den verkligen visar hur saker o ting kommer vara, Bella och Jacob o Edward e lite utanför där ett tag ^^


( Väntar något grymt till den 20 November )


( Mitt hjärta. Så himla liten han var, fast han e fortfarande liten och heeelt underbar )

Ne nu ska jag lyssna på "Fairytale", "Always" och "Right round" och läsa "Eclipse - Ljudet av ditt hjärta"

// Fia - hoppas du blir bättre mormor <3 :/

Kommentarer
Postat av: Z

Jag hoppas med att de kommer en säsong till.. men de ser lite mörkt ut.. alla har ju fått ett "slut" i detta sista avsnittet.. de enda jag kommer på som inte var med direkt var Skills o Deb.. o de e ju inte lika viktiga som restrerande.. men men.. vi får se.. håller tummarna iaf för en 7e säsong :)

2009-05-20 @ 08:08:45
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Emma

JAAAAACOB <3

2009-05-20 @ 10:16:31
Postat av: Z

Man kan ju alltid hoppas =) Så hon kan försörja mamma o pappa ^^

2009-05-20 @ 11:14:12
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Sara

Det låter skit bra big. sis!

Sthlm ffs! :D :D

2009-05-21 @ 14:30:33
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0