Ullared

Trött. Sitter i en fotölj i lägenheten, soffan e upptagen av 7 fotbollsintresserade pojkar som just nu kikar på Champions leaguefinalen mellan Barca o Manschester U. Så jag sitter här o bloggar o slappar. E helt slut efter en heldag i Ullared.

Gick upp vid 4imorses o så grejade jag lite, gjorde mig smörgåsar o åkte till Ica där jag bytte bil så åkte vi. Kvart i 5 tror jag vi va iväg. De va lite bilar o Ica körde så jag kunde åka bredvid o njuta av sällskapet :)
 Vi va framme vid kvart över 7 o då va de ca 7 bilar på heeeela parkeringen så vi ställde oss på första parkett o va sjukt nöjda över att få stå så långt fram, Va bland de första i kön in, så va inne o storshoppade mellan 8-13 o sen gick vi ut o åt o kikade i dom andra butikerna o åkte hem.

Sen när jag kom hem så hade jag bärhjälp o plockhjälp. Nyfikna killar som ville se vad mina påsar innehöll. Sen spelade vi Maxi Yatzy, jag kom 3a o sen har vi spelat GH. Sen så bjöd dom mig på mat, snällt va? O nu sitter jag här o halvsover. Malin ska komma hit efter Grey´s, missar de dock men har de här på datorn.

Ser ni desa underbara bilder? Från inspelning av "New Moon", o nu är dom i Italien ;D


Bilden är lånad från : Twilightsweden

Ne nu ska jag käka lite gotta o småkolla på fotbollen. Tyson har förresten tappat 1 av de 4 tänder som han har extra! Bra, kanske man slipper ett besök till vetrinären!

// Fia - ullared

Kommentarer
Postat av: Sara

Pfft..

Omg, what happened to his face? :O



Fan, kolla Twilight två gånger idag =P

2009-05-29 @ 17:07:13
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0