Update from Ekudden

Sitter i förtältet. De mobila bredbandet funkar kanon :) Just nu e de lite kyligt för dom har inte startat gasolvärmaren men den ska väl startas alldeles strax :) De e så sjukt mysigt här ute och jag trivs kanon. Husvagnslivet vore nåt för mig! Så de en hel del turer hit framöver, varannan helg och vardagar!

Sen har jag fixat en husbil som jag kan låna i början av Juni som jag vill fylla med trevliga folk så kan vi sticka på en roadtrip. Behöver inte åka långt bort, bara till Varberg eller något så kan man åka till Ullared och Ikea samtidigt under en o samma resa. Kanske tom ha en husbil och en bil så man kan bli lite flexibel o åka iväg utan husbilen :P Visst låter de bra? Johanna, Malin, Ica o Polly. E ni på??

Nej nu ska jag nog ta o kika omkring lite. Umgås med mamma,pappa, Offa o Pelle. Kanonmysigt :) Ha en bra kväll.

// Fia - Älskar Ekudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0